Blogger Layouts

Sunday, April 10, 2011

Gigi ohh gigi..

bertahun2 lamanya ak tak rasa sakit gg..hari ni makin mnjadi2 sakitnya... berdenyut2 sakitnya.. bengkak sudaa sblah pipi ni.. uhukkkksss... :'(
sakit silih bganti... mggu lalu sakit kpala n selsema..mggu ini diuji pula dgn sakit gigi.. mengingatkan ak sewktu kcik2 dulu.. kalo sakit gigi,akan nangis..n umi la yg akan berada bersamaku..uhuuu... :'( kesakitan ini mbuatkan ku makin merindui seorg insan yg ku pnggil UMI... :'( amatku rindukan mu,ummiku....
kesakitan ini sememangnya menguji iman dan kesabaranku... mampukah ak utk menahan kesakitan ini....


Allah..kuatkan lah aku mhadapi kesakitan ini.. sakit ini kafarah ke ats dosa2ku... ampunilah aku..ampunkanlah dosa2ku... menghadapi kematian itu lebih sakit ...
tatkala ak menahan kesakitan ini..ak dapat merasakan satu nikmat yg Allah berikan kpdku diambil seketika...
ak tidak bisa makan spt biasa.. terasa sakit bila bhgian atas dan bawah bersentuhh.. Allahhhh.. sakitnya.....ak jga tak bisa utk bertutur spt biasa.. nikmat ditarik seketika oleh Allah...:'( tggikah tahap kesabaranku? 


sabarlah wahai hati..Allah sentiasa bersama org2 yg SABAR... kuatkankanlah aku.. aku tak kuat tnpaMu.. tariklah ak kpdMU bila aku jauh dgnMU...
KAU sentiasa bsamaku .. tpi aku..kdg2 jauh dgnMU... Ya Allah.. Jauhknlah aku dari golongan  yg lalai... :'( moga kesakitan ini mdekatkn aku padaMU, Penciptaku....
pesan temanku.. selawatlah byk2.. ingat Allah...


gigi..jgnlah sakit2 sgt tau... heee... 
-sedg mnahan kesakitan gigi... 


اللهم إنك واحد في السماء.. وأنا واحد في الأرض..أعبدك فانصرني






                                                            - update iman kita selalu -

2 comments:

  1. syafakillah syifaan ajila... smg Allah mengampuni dosa2 sahabatku dgn ksakitan padanya...amiin... sabar ya!:)

    ReplyDelete