Blogger Layouts

Sunday, February 5, 2012

Selamat Pengantin Baru Hidayah & Zamir


assalamualaikum..

Post kali ini khas buat sahabat baikku, 
Nur Hidayah Syuhadah Bt. Md. Daud 
yg baru mendirikan baitul muslimnya semalam, 5 februari 2012, Isnin.

Tahniah sahabatku! 
sungguh hebat perancangan Allah buatmu..
di saat kamo bgtau tntang perkahwinanmu,aku gmbira sgt..
namun..
ada ketika bila ingatkan tntang itu..
hati sayu seketika..
bkn krana cmburu nak kawen..tapi..
kamo ada sahabat baikku.. yg sgt baik dgnku..
yg sentiasa ada dgnku di saat snang & susah..
yg selalu mmberikan aku smgat di kala diriku hmpir jatuh..
kamo yg mgajar ak erti persahabatan & ukhwah ..
kamo jugakla yg suka bg kad kat aku .. 
sedihh pulak :'(
banyak knangan bersama kamu,dayah!

Hidayah..
selamat pengantin baru sayangku dayah!
moga kebahagiaan milikmu hngga ke akhirnya..
moga dirimu mnjadi isteri solehah :)
jaga zamir tu baik2 ye.. hehe..
aku doa ke mu dr jauh..
jauh di mata dekat di hati ..
aku sgt merindui saat2 bersama mu..
adehhh..jiwang pulak ayat .. hehe :)
nanti kalau mu ada masa, bole la kua eh..
tp kna mntak izin en. zamir dulu la.. hehe..

aku sayang kamu,hidayah!
sdikit terasa khilangan sbb kamu shbat baikku :)
sorry ye ak xtggu smpai habis majlis..
aku ada hal kelmarin..hehe..
tp ak dah tggu smpai jam3ptg..
kamu pun kelihatan sgt pnat sudaa smlm :)
tp kamu sgt cantik! :)
nnti nak seme gamba wak fahmi amik deh :)
moga selamat smuanya!

Selamat Pengantin Baru!
Nur Hidayah Syuhadah & Mhd. Zamir!
Barakallahulakuma!
selamat bercinta sampai ke syurga!

opp.. en zamir, jaga kawan sy baik2 ye :) dia sgt baik! :) hehe





hidayah & zamir


sayang kamu kerana Allah!

No comments:

Post a Comment