Blogger Layouts

Monday, November 21, 2011

selamat ketemu!

assalamualaikum :)

sekian lama saya tidak meng'update' blog saya.. kesibukan yg terlampau membantutkan keinginan saya utk menulis di blog ini.. ya! saya memang rindu utk mgarang disini.. :) skrg dah berada di pertengahan semester3 dan hanya berbaki sebulan lebih lagi utk ketemu sama final exam.. ahhh.. mmg pantas masa berlalu.. teramat pantas.. sesekali ia dtg mengingatkan bahawa dunia kita bakal ke penghujungnya.. Allahuakbar.. :( ya Allah.. layakkah aku ke syurga MU.. Allahummaghfirli zunubi,ya Allah... dunia teramat bsar ujian dan cabaran yg Allah beri kat kita.. mcm2 ujian Allah bg.. kdg2 ujian itu sbg tarbiyah dr Allah tp itulah tanda kasih sayang Allah pada kita :) senyum lah walau dri kita diuji.. (kdg2 aku sndri pn xmmpu nak snyum jgk..hehe ) tp ujianlah yg mematangkan kta n mdidik hati kita spya lebih dekat pada Allah.. :) Islam itu INDAH!  

okeylah.. itu shaja utk kali ni.. nnti akanku karang lagilain kali.. mmg saya rinduuuu utk ber'blogging'!! :)

- Senyum Selalu -

1 comment: